DOPRAVA ZDARMA PŘI OBJEDNÁVCE NAD 2.500 Kč

Reklamace

Vážení zákazníci,

cílem našeho obchodu je poskytovat vždy ty nejlepší služby a maximální péči o Vás, o naše zákazníky. V případě jakýchkoliv dotazů, návrhů na zkvalitnění služeb či stížností nás neváhejte kontaktovat prostřednictvím kontaktního formuláře.

Okamžitě vám budeme věnovat pozornost a vše neprodleně vyřešíme k vaší spokojenosti.

 

Jak u nás fungují reklamace?

Pokud s nakoupeným produktem nejste spokojeni, nebo zboží jeví známky poškození, tak pro vás máme řešení:

  • Produkt vyměníme za jiný nebo,
  • Zašleme vám peníze zpět na váš bankovní účet
  • Vracíme jen jedno poštovné+cena produktu
  • Máme max. 30 denní lhůtu  na vyřízení reklamace či vracení peněz na účet od obdržení zpětné zásilky od vás
  • Balíky můžete poslat přes  Zásilkovnu (prosím kontaktujte nás, poskytneme Vám kód pro vrácení zásilky
  • Ke každé reklamaci/vrácení zboží je nutno zaslat nám e-mailem vyplněný Reklamační formulář

 

V případě jakýchkoliv dotazů  nás kontaktujte na email info@jimishop.cz.

Záleží nám na spokojenosti všech zákazníků a podle toho přistupujeme k reklamacím.

Nevěříte? Nakupte u nás a ověřte si to!

Váš nákupní portál JiMiShop.cz