Reklamace
Vážení zákazníci,
cílem našeho obchodu je poskytovat vždy ty nejlepší služby a maximální péči o Vás, o naše zákazníky. V případě jakýchkoliv dotazů, návrhů na zkvalitnění služeb či stížností nás neváhejte kontaktovat prostřednictvím kontaktního formuláře.
Okamžitě vám budeme věnovat pozornost a vše neprodleně vyřešíme k vaší spokojenosti.
Jak u nás fungují reklamace?
Pokud s nakoupeným produktem nejste spokojeni, nebo zboží jeví známky poškození, tak pro vás máme řešení:
- Produkt vyměníme za jiný nebo,
- Zašleme vám peníze zpět na váš bankovní účet
- Vracíme jen jedno poštovné+cena produktu
- Máme max. 30 denní lhůtu na vyřízení reklamace či vracení peněz na účet od obdržení zpětné zásilky od vás
- Balíky můžete poslat přes Zásilkovnu (prosím kontaktujte nás, poskytneme Vám kód pro vrácení zásilky)
- Ke každé reklamaci/vrácení zboží je nutno zaslat nám e-mailem vyplněný Reklamační formulář
V případě jakýchkoliv dotazů nás kontaktujte na email info@jimishop.cz.
Záleží nám na spokojenosti všech zákazníků a podle toho přistupujeme k reklamacím.
Nevěříte? Nakupte u nás a ověřte si to!
Váš nákupní portál JiMiShop.cz