Doprava a platba

 

ZPŮSOB DOPRAVY

 

 logo

Při využití dopravy přes Zásilkovnu Vám bude zásilka dodána 2 -3 pracovní dny od momentu, kdy expedovaný balík z e-shopu odevzdáme, což se děje z pravidla ten samý nebo následující den od Vaší objednávky. Jakmile vám dojde z e-shopu email s informací o expedici, jedná se o moment, kdy zboží předáváme na podací místo Zásilkovny. To se pak postará o doručení na výdejní místo, které jste zvolili v objednávce.

Zásilkovna vás informuje prostřednictvím SMS a e-mailem, který jste zadali v objednávce na e-shopu. Vyčkejte prosím, až dostanete informaci, že je zboží uloženo na vámi zvoleném výdejním místě. Pokud na toto výdejní místo přijdete dříve, balíček tam nebude.

Na výdejních místech nelze uplatňovat reklamace ze strany adresátů zásilek.

Jak probíhá doručení balíčku prostřednictvím Zásilkovny ČR?

V košíku si z volby vyberete místo, kde si chcete nechat balíček doručit. Zobrazí se vám v nabídce adresa. Vyberete si Vámi požadované výdejní místo Zásilkovny. Jakmile bude zásilka doručena na výdejní místo, můžete si ho vyzvednout. Zde bude zásilka pro vás k dispozici 7 pracovních dní. POZOR! - Z-BOX vám bude zásilku držet maximálně 2 dny od doručení. Následně se vrací zboží zpět k nám do e-shopu a o svoji zásilku přijdete. V ojedinělých případech se dá uložení zásilky na výdejních místech prodloužit v aplikaci Zásilkovna. 

Tento způsob dopravy je zpoplatněn částkou 69 Kč.

 

 

PPL

Firma PPL rozváží zboží ve všední dny od 8:00 do 18:00. V den expedice balíčku obdržíte SMS zprávu a email s číslem zásilky. Zboží je doručováno následující pracovní den, kdy ráno obdržíte SMS avízo s předpokládaným časem doručení a telefonickým kontaktem přímo na doručujícího kurýra, se kterým můžete dohodnout další detaily doručení. Pokud Vás řidič nezastihne při prvním pokusu o doručení, zanechá v poštovní schránce oznámení a doručí Vám zásilku následující pracovní den, nebo dle domluvy. V den dalšího doručování opět obdržíte SMS avízo s časem doručení a kontaktem na řidiče - kurýra.

Tento způsob dopravy je zpoplatněn částkou 99 Kč.

  

 

Osobní odběr Osobní odběr

Zboží z Vaší objednávky si můžete osobně vyzvednout po dohodě s námi buďto v Teplicích, nebo pak konkrétně v Hrobu po telefonické dohodě. 
Náš e-shop nemá kamennou prodejnu, avšak zboží jsme schopni osobně vám předat po předchozí dohodě. Proto nabízíme také možnost osobního převzetí. 

 

 

 

 

MOŽNOSTI PLATBY

 

  Dobírkou  Dobírka

Platbu dobírkou lze využít v podstatě při všech druzích námi poskytované dopravy, pouze s výjimkou osobního převzetí na provozovně. Doběrečné tak akceptují všichni nabízení přepravci. Při způsobu doručení zboží a platby na dobírku je třeba počítat s částkou za službu dobírky, která je vždy uvedena v objednávce. U nás z pravidla služba dobírky činí 49 Kč. Tato částka bude v případě volby platby na dobírku uvedena přímo v objednávce. Doběrečné je placeno pouze na jednu zásilku bez ohledu na množství objednaných produktů v rámci objednávky.

Při platbě doběrečného se řiďte pokyny poskytovatele zvolené dopravy a mějte pro něj připravenou alespoň přibližnou hotovost. Všichni námi vybraní přepravci umožňují také úhradu dobírky platební kartou. Náš obchod tuto možnost nijak nezpoplatňuje.

 

 Online platba kartou  Online platba kartou

Objednávku můžete zaplatit kartou online. Při dokončení objednávky budete přesměrováni na platební bránu. Pokud by online platba selhala, můžete si vybrat jinou možnost platby nebo zkusit zaplatit znovu. Jakmile platba nebude uhrazena platební kartou online, zašleme vám e-mailem možnost dodatečné úhrady platební kartou online, a vy tak můžete znovu využít platbu kartou. 

Jakmile bude částka z objednávky uhrazena platební kartou, náš systém automaticky spáruje tuto platbu s objednávkou a následující den vám zboží bude od nás odesláno. 

Platební brána Vás přesměruje na internetové bankovnictví Vaší banky či na zabezpečenou stránku pro platbu kartou. Po realizaci transakce předá brána informaci o provedení eshopu, který může expedovat zboží ihned po přijetí potvrzení o úhradě. Převody peněz jsou uskutečňovány prostřednictvím bankovních účtů.

Citlivé vstupní údaje, které zadáváte do systému internetového bankovnictví, jsou chráněny platebními branami bank a nedostávají se do prostředí třetích stran. Zpracovatelé plateb vidí pouze informace o transakci, které jim banka s odeslanou transakcí sdělí.

 

  Bankovním převodem  Bankovním převodem

Veškeré pokyny pro platbu převodem na náš bankovní účet obdržíte emailem po přijetí objednávky samotné. Náš bankovní účet je veden u Fio banky. 

UPOZORNĚNÍ: Zboží je expedováno až ve chvíli, kdy je platba připsána na náš účet. Tento fakt může mít za následek zpoždění dodání zboží.

Přijímáme pouze platby v Kč, pokud byste si přáli provést úhradu v jiné měně, prosíme dejte nám toto vědět předem.

Platbu bankovním převodem a platbu online platební kartou náš obchod nijak nezpoplatňuje. Tyto dva způsobu úhrady máte bez poplatku. 

 

 

 

DODACÍ LHŮTY

Objednávky jsou zpracovávány každý pracovní den. V případě nejasností vás budeme kontaktovat.


Základní dodací lhůta na vaši adresu, nebo na výdejní místa, je zpravidla 2-3 pracovní dny od příjmu vaší objednávky, pokud je zboží skladem. U zboží, které skladem není, je vždy napsána jeho dostupnost v počtu dní v jeho detailu. Při objednávce zboží, které z nějakého důvodu není momentálně skladově k dispozici, vás vždy informujeme e-mailem. Pokud se tato doba nějakou nepředvídatelnou událostí prodlouží, budeme vás také o tom informovat.

Těšíme se na Vaše objednávky a věřte nám, že děláme maximum pro to, aby se zboží od nás, které máme fyzicky k dispozici, dostalo k vám v co nejkratší dobu.